شفقنا اقتصادی– معاون پشتیبانی بانک ملی ایران اعلام کرد: این بانک قصد دارد با انتقال شعب استیجاری خود به مناطق جدید، امکان استفاده هموطنان از خدمات این بانک را بیش از پیش فراهم کند.
عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک ملی ایران گفت: اکنون حدود یک چهارم شعب این بانک به شکل استیجاری یا سرقفلی بوده و ملکیت آن با بانک ملی ایران نیست.
وی افزود: از این رو همزمان با اجرای برنامه بهبود نسبتهای مالی بانک و نیز توزیع بهتر شعب، در نظر است با ادغام شعبی که امکان همپوشانی دارند، شعب آزاد شده به مکانهای جدید منتقل شوند.
شفیعی با بیان این که شهرکهای تازه تاسیس یا حاشیهای که در حال حاضر بانک ملی ایران در آنها حضور ندارد، برای اجرای این برنامه مد نظرند، اظهار کرد: با فراهمسازی برخی زیرساختهای تجهیزاتی، بانک ملی ایران به زودی در حوزه جدیدی از خدماترسانی و رفع نیازهای مشتریان به عنوان بانک پیشرو حضور دارد.
انتهای پیام